top of page

פתיחת חסימות

פתיחת חסימות

ישנם פעמים שאנו מודעים לעובדה, כי משהו אינו כשורה בחיינו או שאיננו מצליחים להגיע להישגים מסוימים שקבענו לעצמנו. יש הרבה אנשים שחשים איזו שהיא תקיעה בחייהם ואי אפשר להתקדם הלאה.

לפעמים זה יכול להיות יחסים שעושים לנו רע ואיננו יכולים להשתחרר מהם, רצון לזוגיות שפשוט אינו מתגשם, עבודה שאינה גורמת לנו סיפוק או קידום ועוד. אנשים אלה צריכים לבצע פתיחת חסימות, באמצעות טיפול הוליסטי שעבד כבר על הרבה אנשים והיה יעיל. ישנם כאלה שמבצעים טיפול משולב כמו שיחות, וטיפול שמוכר ב-173 מדינות בעולם.

טיפול זה נקרא אקסס בארס, כאשר מטפלים רבים אף משלבים בו גם טיפול רייקי.


גם האינטליגנציה הרגשית של כל אחד מאתנו, יכולה לגרום לחסימה או להיפך, לפתוח את החסימות בקלות יותר, מאשר אלה שאינם מסרבים לשחרר את החסימות בכזו קלות.. למשל דפוס התנהגות, עשוי ליצור חסימה כרונית כמו: אכילה מופרזת שגורמת להשמנה שיוצרת לחץ בגב התחתון, נשימה לא נכנה ושטחית למשך זמן רב, אשר יוצרת מיגרנה ועוד. ראשית יש לזהות את החסימות לפני פתיחת חסימות, היות וקיימים מהן שני סוגים ועל מנת להבין אותן, יש להשתמש בהדמיה. נניח שאנו לוקחים חבל וקשרנו אותו בצדו החיצוני. במצב זה, קיים ריכוז של מתח ואנרגיה באזור הקשור ורפיון בצידי הקשר.

ככל שהקשר יהיה חזק ומהודק יותר, יהיה בו יותר מתח ואז ייווצר דילול עמוק בצידיו- חסימה זו הינה חסימה ממוקדת. החסימה השנייה ,היא כאשר את אותו החבל נמתח בין שתי יתדות ככל שהמתיחה תהיה חזקה יותר המאמץ על החבל באזור היתדות יהיה רב יותר וסיבי החבל יתארכו ויתעייפו. חסימה זו, נקראת חסימה מופשטת.


ההסבר לפחדים שגורמים לנו חסימות בחיים

אנשים שונים חווים אירועים קשים בחייהם, מה שיישמר בתוכם כטראומה. מדובר על חוויית עבר שגורמת לנו למצב שבכל פעם שניפגש בחיים עם משהו שיזכיר לנו אותה, נחווה רגשות קשים ממש כפי שחשנו ביום שחסימה זו נוצרה. זה ההסבר למעשה של פחדים לא הגיוניים ולהתנהגות שאינה מתאימה כלל למציאות. אנשים אלה, מעוניינים להשתחרר מהעבר הכואב שלהם, זה שגורם להם לחסימות. מטפלים שונים אימצו שיטות שונות עבור פתיחת חסימות. ניתן למצוא גם חסימות רגשיות כמו כאלה שנשארו בנו עוד מתקופת הילדות ומפריעים לנו להתקדם הלאה בחיינו כאנשים מבוגרים.


שיטות יעילות לפתיחת חסימות

המפגש הפנימי שלנו, הינו מפגש חד פעמי שמאפשר לנו פתיחת חסימות אשר מפריעות לנו בחיינו. אנשים שכבר חוו מפגש זה מספרים על תחושת השקט, השחרור והחופש, שמאפשר לדברים חדשים ולדרכים חדשות להיכנס לחיינו. ישנה אף חוויה של שינוי עדין במהלך חיינו בצורה שתהיה מתאימה לקצב החיים ולסנכרון בהם. ישנם טיפולים הוליסטיים, אשר מאפשרים פתיחה של חסימות שונות שמעקבים מטופלים רבים בחייהם, אם חייהם האישיים או חיי הקריירה שלהם.


המטפלת המוכרת תינה הרוניאן כהן ממרכז Choice4u בהרצליה, עושה שימוש בדרכי טיפול משולבים כגון אקסס בארס, כאשר בשיטה זו, המטפל לוחץ על 32 נקודות בראש המטופל ומעביר אליו אנרגיות טובות ותוך כדי גורם לשחרור החסימות, פתיחת קלפי מודעות, רייקי ועוד.


43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ראש פינה 7 פתח תקווה

054-6390069

choice4unow@gmail.com

  • Facebook
bottom of page