top of page

רייקי - העברת אנרגיה פתיחת צ'קרות

רייקי  - העברת אנרגיה פתיחת צ'קרות

אחת משיטות הטיפול עתיקות יומין שהיא למעשה שיטת ריפוי, הינה הרייקי. מדובר על הזרמת אנרגיה אל המטופל באמצעות הנחת ידי המטפל על גופו של המטופל. זוהי שיטת טיפול די קלה ללימוד אך בעלת כוח ריפוי רב. פירוש השם "רייקי" הוא אנרגיית חיים אוניברסאלית. אנרגיה זו, נמצאת בבעלי חיים ובבני האדם. בעת לחץ רגשי או נפשי, הזרימה הנורמאלית של הרייקי פוסקת ואז יש צורך בטיפול ממוקד. בעת הטיפול של רייקי העברת אנרגיה פתיחת צ'קרות, טיפול זה פועל על המערכת האנדוקרינית בגוף וכך מגיעה לריפוי של מיקום הבעיות הפיזיות של המטופל.


בעת הטיפול, אנרגיית הרייקי חודרת דרך צ'קרת הכתר של המטפל ועוברת במרכזי האנרגיה העליונים של הלב וצ'קרת בקעת השמש. השאר עובר באמצעות ידי המטפל לגוף המטופל. מכיוון שזהו טיפול מנותב, חלק מהאנרגיה שעוברת מצטברת אצל המטפל וכך הוא לא נשאר מרוקן מאנרגיות. למעשה, רייקי העברת אנרגיה פתיחת צ'קרות, מתייחסת גם למטופל וגם למטפל כאשר שניהם זקוקים לטיפול זה. הענקת הטיפול , מגבירה את האנרגיה של המטופל והוא מתמלא ברגשות אנרגיה חיוביים כמו אהבה ובריאות.


הסבר קצר על הצ'קרות ותפקידן בגופנו

לכל אזור בגוף האדם זורמת אנרגיה הנקראת "צ'קרה" שפירושה גלגלי אנרגיה המסתובבים. כל אזור משתייך לאזור של צ'קרה אחרת בגוף. לאדם קיימים 300 צ'קרות והרפואה הסינית כמו אקופונקטורה, משתמשת בנקודות הצ'קרות לריפוי והגברת האנרגיה ולתיקון הזרימה בגוף האדם.. קיימים שבעה מרכזים שבהם ממוקמות הצ'קרות ואלה הם:

  • צ'קרת השורש- בסיסה בעמוד השגרה

  • צ'קרת אברי המין

  • צ'קרת הקיבה

  • צ'קרת הלב

  • צ'קרת הגרון

  • צ'קרת העין השלישית{בין שתי העיניים}

  • צ'קרת עטרת הראש

בעיות בריאותיות שונות, קורות כאשר הצ'קרות חסומות ולכן טיפול כמו רייקי העברת אנרגיה פתיחת צ'קרות. לכל צ'קרה יש צבע משלה למשל לצ'קרת המין יש צבע אדום והיא אחראית על אינסטינקט, התרבות, התשוקה וכן, היכולת היצירתית של פעילות הלב וויסות הדם. אם צ'קרה זו הינה סתומה, ייתכנו בעיות באזור הכליות ושלפוחית השתן, כאבים בגב ובעיות בתפקוד המיני. צ'קרת השורש, שצבעה הוא כתום, אחראית על הקשר עם המציאות וכאשר היא פגומה, יתחילו דאגות, פחדים כעס ותסכול, חוסר תאבון, בעיות בברכיים, טחורים ועצירות. כך גם לגבי שאר הצ'קרות שכל מטפל יודע על פי הסימפטומים, אילו צ'קרות יש לשחרר באמצעות הטיפול הנכון.


טיפולים שונים לפתיחת הצ'קרות והחזרת האנרגיות ע"י מומחית

ישנם מטפלים רבים הפועלים בשיטות שונות להחזרת האנרגיות ותפקודו הנכון של הגוף. אחת המטפלות הבולטות בתחום עם זה ועוסקת אף בשיטת האקסס בארס, הינה תינה הרוניאן כהן, אשר מטפלת בבעיות שונות בטיפולים הוליסטיים, כגון רייקי העברת אנרגיה פתיחת צ'קרות. הטיפול נעשה בשיטות הסיניות העתיקות, כאשר המטופלים נרפאים מבעיות שונות אם פיזיות ואם נפשיות.


42 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ראש פינה 7 פתח תקווה

054-6390069

choice4unow@gmail.com

  • Facebook
bottom of page